Vul de NL Penningmeester monitor in en maak kans op mooie prijzen   Vanaf deze week staat de NL Penningmeester monitor online. Een vragenlijst waarmee NL Penningmeester, in samenwerking met het Mulier Instituut en haar partners, de positie, uitdagingen en…

Klantloyaliteit vergroten met Serviceovereenkomsten. Er zijn veel discussies over serviceovereenkomsten. De meest gehoorde weerstanden zijn, het werkt niet of mijn klant wil het niet of na een paar maanden betaald de klant niet meer. Veel van deze argumenten zijn bezwaren…

Gespreide betalingstermijn maximaal 24 maanden Op 1 januari is het provisieverbod voor de advisering van complexe financiële producten ingegaan. Voor het eerst in de geschiedenis van het intermediaire distributiekanaal is ingegrepen in het beloningsmodel van de markt. Het doel hiervan…

Wet van Dam: antwoorden op de meest gestelde vragen Sinds 1 december 2011 is de Wet Van Dam van kracht. Contracten met consumenten mogen sindsdien niet meer zomaar stilzwijgend worden verlengd. Nu veel kantoren bezig zijn met de invoering van…